Sesja zdjęciowa kluczem do kampanii reklamowej

Sesja zdjęciowa kluczem do kampanii reklamowej

Zdjęcia są bardzo ważną częścią każdego biznesu. To właśnie one wzbudzają zainteresowanie potencjalnego klienta i to one pozwalają na wyróżnienie się. Odpowiednie fotki mogą niezwykle ubarwić wszystkie nasze materiały promocyjne. Dotyczy to nie tylko bilboardów i plakatów, ale też treści w naszych mediach społecznościowych. Nie oszukujmy się, dzisiaj reputacja firmy zależy w dużej mierze od internetu. To czy zainteresuje nas dany usługodawca zależy od tego, co na jego temat zobaczymy lub przeczytamy w sieci. Dlatego więc, gdy usłyszymy o jakiejś firmy, która nas zainteresuje, to sprawdzamy jej konto na Facebooku. Przeglądamy zdjęcia i treści, aby stwierdzić, czy wzbudza w nas wystarczająco sympatii i zaufania.

Własne zdjęcia

Oczywiście nie ma nic złego w korzystaniu ze stockowych zdjęć w materiałach reklamowych, bo korzysta z nich dosłownie każda firma na świecie. Jeśli jednak będziemy korzystać tylko z nich, to nigdy tak naprawdę się nie wybijemy. Nie będziemy wtedy w żaden sposób wyróżniać się od jakiejkolwiek firmy na rynku. Dobrze jest więc zaprezentować coś wyjątkowego, czego nikt inny nie będzie mógł. Może to przebiegać wedle naszego własnego pomysłu, a możemy też w pełni zdać się na fotografa. Jeśli wybierzemy tę drugą opcję, to najlepiej zrobimy, gdy skorzystamy z oferty kogoś profesjonalnego, kto bardzo dobrze zna się na swoim fachu. Unikniemy wtedy rozczarowania i będziemy mogli spokojnie oczekiwać, że dostaniemy to, po co przyszliśmy. Taka sesja zdjęciowa może mieć więc bardzo dobry wpływ na nasza reklamę.

Odpowiedni model

Swego czasu Kayah śpiewała o zamienieniu swojego partnera na lepszy model. Kawałek był ironiczny, a dzisiaj doskonale wiemy, że traktowanie ludzi przedmiotowo nie jest dobrą drogą. Niestety zawód modela lub modelki wymaga częściowego uprzedmiotowienia się, ponieważ efekt wizualny jest tu dla nas najważniejszy. Nawet jeśli gotowe dzieło ma nieść ze sobą konkretny przekaz, to nie byłby on możliwy do zrealizowania, gdy nie właśnie bodźce wzrokowe. Dotyczy to nie tylko kampanii społecznych, ale także naszego marketingu. Jeśli zależy nam na tym, aby nasze zdjęcia, a co za tym idzie materiały promocyjne, wyglądały dobrze, to musimy zastanowić się, jak dopasować odpowiedniego modela do treści. Nie każdego stać na to, żeby zatrudnić supermodelki pokroju Mirandy Kerr. Trzeba więc skorzystać z jakiejś bardziej przystępnej agencji.